5 jednoduchých „raňajkových“ zásad, ktoré vám pomôžu schudnúť

0

Čo jesť na raňajky? Kedy? A jesť vôbec na raňajky, keď potrebujeme schudnúť?

Vyberte si z potravín, ktoré obsahujú aspoň 8 gramov vlákniny. Zasýtia a nebudete pociťovať tak skoro hlad.

Pokoj, raňajkovať by ste mali v pokoji, nie za chodu, keď budíte deti alebo chystáte desiatu. Doprajte si ráno 10 minút a v pokoji sa najedzte.

Je dôležité jesť čo najskôr po prebudení. To pomáha udržiavať správne trávenie a urýchľuje látkovú výmenu.

Viac bielkovín, menej cukru. Cukor obsahuje veľa kalórií, ktoré nechcete a uberajú energiu.

Jedzte raňajky, preskakovanie jedál nie je dobrý nápad, ako schudnúť. Raňajky pomáhajú telu spáliť kalórie po celý deň.

 

Zdroj: cosmopolitan.com

Share.

O autorovi

Som človek, ktorý tento web založil, a ktorý verí, že vytrvalosťou a tvrdou prácou sa dajú (aj na Slovensku) dosiahnuť veľké veci...

Komentuj