Ako zviesť muža bez dotykov: 6 divných vedeckých spôsobov ako vzrušiť muža

0

Veríme tomu, že fyzická atraktivita a sebavedomie sú hlavným vzrušením u mužov aj žien. Spúšťačom sexuálneho prebudenia sa však pri pohlaviach líši; muži sú viac stimulovaní vizuálnymi podnetmi, zatiaľ čo ženy podľahnú dotykom a emóciám. Čo sa týka vzrušenia a túžby, ľudský sex je komplikovaný. Potešenie prichádza tým najnetradičnejším a najnezvyčajnejším spôsobom. Ľudské sexuálne túžby sú viac odlišné ako by ste si mohli myslieť. Ľudia sa sústredia na časti tela a navyše majú individuálne požiadavky na to, ako by tieto časti mali vyzerať.

Aj napriek tomu, že magazíny sú plné štíhlych žien, heterosexuálne orientovaní muži hľadajú na internete úplne iné možnosti. V skutočnosti, na každé vyhľadanie “štíhlej” pripadajú tri “tučné” vyhľadávania a “BBW” stránky, ktoré označujú “Big, Beautiful Women” (veľké krásne ženy). Pri mužoch nie je až tak jasné, čo ich skutočne vzruší. Existujú očividné podnety, ktoré v mužoch naštartujú sexuálnu túžbu, no týchto šesť spôsobov vám zaručí, že ho to za vami bude tiahnuť ešte viac.

STRACH

Sledovanie strašidelných pohybov alebo rozprávanie príbehov o duchoch počas kempovania v lese dokáže mužov správne naladiť. V štúdií publikovanej v magazíne Osobnostnej a sociálnej psychológie výskumníci vytvorili dve skupiny mužov, ktorí stáli pred dvoma rozdielnymi mostmi. Strach vyvolávajúci závesný most vo výške 70 metrov a pevný bezpečný most. Atraktívna reportérka požiadala mužov, aby vyplnili dotazník týkajúci sa vnímania tematických obrázkov (projektívny psychologický test), ktorý odhalí základné motívy človeka, jeho obavy a spôsob, akým sa pozerá na svet. Muži na nebezpečnejšom moste mali riskantnejšie odpovede, čo viedlo výskumníkov k zisteniu, že strach je v mozgu nejakým spôsobom spojený so vzrušením, a to spôsobilo, že muži boli viac otvorenejší. Vysoká úroveň úzkosti teda vyvoláva v mužoch vzrušenie.

VÔŇA TEKVICOVÉHO KOLÁČA

Vôňa tekvicového koláča je synonymom dňa vďakyvzdania a vzrušovania mužov. Štúdie vykonané vo výskumnom centre vône a chutí v Chicagu potvrdili, že vôňa tekvicového koláča spolu s levanduľou zvyšuje prísun krvi do penisu viac ako iné vône, ako napríklad brusnice, ktoré zvýšili percento vzrušenia len o 2%. Podľa výskumu aróma tekvicového koláča vyvoláva spomienky na doma uvarené jedlo a vyvoláva v mužoch pokoj.

NESEBECKÉ SPRÁVANIE

Čím viac ženy pomáhajú, tým viac sú pre mužov atraktívnejšie. Štúdia publikovaná britským magazínom psychológie zistila, že ľudia s nesebeckým správaním sú sexuálne viac žiadaní a majú väčšiu pravdepodobnosť pravidelného sexu. Zistili taktiež, že je to signál atraktívnejší pre mužov ako pre ženy. Výskumníci veria, že altruizmus sa v našom druhu vyvinul, pretože slúži ako signál ostatných základných požadovaných kvalít, ktoré pomáhajú jedincom rozmnožovať sa.

ŽENSKÝ HLAS POČAS NAJVÄČŠEJ PLODNOSTI

Ženský hlas taktiež ovplyvňuje to, ako atraktívne muž ženu vníma. Časopis Fyziológia a správanie uverejnil štúdiu, ktorá tvrdí, že pre mužov je ženský hlas najpríťažlivejší počas najplodnejších dní v jej menštruačnom cykle. Ženský hlas je teda počas plodnosti dostatočným podnetom, ktorý vyvolá v mužoch vzrušenie.

DLHÉ RUKY

Všetci vieme, že pre mužov je najatraktívnejší pás, boky a zadok, no zdá sa, že muži taktiež milujú dlhé, pekne tvarované ruky. Magazín Evolučná biológia publikoval štúdiu, ktorá dokázala, že vysoké ženy s dlhými rukami sú pre mužov viac príťažlivé. Výskumníci veria, že vďaka dlhým rukám vyzerajú ženy chudšie, čo môže naznačovať, že ide o vhodnú alebo potenciálnu partnerku, či sexuálneho konkurenta.

ŽENY, KTORÉ VYZERAJÚ AKO ONI

Zákon príťažlivosti u mužov: žena, ktorá vyzerá ako on. Muži majú tendenciu byť priťahovaní ženou, ktorá má podobné črty ako oni sami. Táto informácia podporuje teóriu homogamie, kde jednotlivec hľadá partnera, ktorý vyzerá ako on, čo siaha ku genetickým vlastnostiam. Výskumníci však hľadajú odpoveď na otázku, či podobnosť partnerov prináša ich potomkovi nejaké výhody.

Zdroj: medicaldaily.com

Reklama:
loading...
Share.

O autorovi

Komentuj

Reklama: