Inteligentný meter, aký tu ešte nebol

0

Merať dĺžku si zvyčajne vyžaduje prítomnosť minimálne dvoch ľudí a ak ste to niekedy skúšali s kovovým metrom, tak určite viete, že to môže byť riadna zábava. Meter sa vám stáča, nedrží na mieste ako by mal, nedajbože ho zalomíte a je v podstate nefunkčný.

Pomocou nového inteligentného metra môžete na všetky tieto nepríjemnosti zabudnúť. Bagel označovaný tiež za „World’s Smartest Tape Measure“ je elektronický meter, ktorý ponúka prácu v troch režimoch – ako lanko, ako meracie koleso, alebo meranie na diaľku.

V prvom režime pracuje ako s klasickým metrom – ťaháte pomyselnú pásku a meriate. Druhý režim je vhodný na meranie nerovných povrchov ako napríklad v exteriéri a v poslednom na meranie používate laser, ktorým dokážete odmerať dĺžku aj na diaľku.

Okrem toho, všetky dáta sa automaticky ukladajú so zvukovým označením, ktoré sa potom dajú cez Bluetooth poslať rovno do aplikácie v smartfóne. Takto by sa nemalo stať, že niečo zabudnete zmerať, resp., že si pomýlite namerané hodnoty.

Meracie zariadenie je k dispozícii ako predpobjednávka za 72 dolárov. V balení dostanete okrem merača aj USB kábel, vodováhu a to všetko v peknom silikónovom puzdre.

Zdroj: indiegogo.com

Reklama:
loading...
Share.

O autorovi

Som človek, ktorý tento web založil, a ktorý verí, že vytrvalosťou a tvrdou prácou sa dajú (aj na Slovensku) dosiahnuť veľké veci...

Komentuj

Mohlo by ťa zaujímať

Zreštaurovaná sovietska „čajka“ stále jazdí

Za čias bývalého sovietskeho zväzu sa bežný človek nemohol dostať k veciam tak, ako je to pre nás, v dnešnej dobe, bežné. Zahraničné potraviny boli takmer nedostupné a tie bežné sa človeku tiež mnohokrát neušli, pretože ich bolo naplánovaných menej, ako bolo treba. Podobné to bolo aj s autami. Pre bežného človeka možno len sen, pre vládnych pohlavárov skutočnosť – tzv. vládna limuzína s krysím názvom „čajka“. Išlo o automobil GAZ-13, pričom skratka GAZ znamená Gorkovský automobilový závod. Čajka sa vyrábala vo svojej prvej generácii v rokoch 1959 - 1981 a bolo vyrobených 3100 exemplárov. Priemerná ročná produkcia 140 áut nebola veľmi vysoká, ale vzhľadom na určenie vozidla postačovala. V roku 1957 vznikli dva prototypy, ktoré už boli blízke sériovým vyhotoveniam. Mali však ešte zdvihový objem motora 4,9 litra, sériové dostali zväčšenie na 5,5 litra, pretože sa ukázalo, že motor má s hmotnosťou auta (2100 kg) stále čo robiť. Sériová výroba sa začala 16. januára 1959. Motor mal vtedy výkon 195 koní a krútiaci moment 412 Nm pri 2500 otáčkach. V roku 1977 prišla druhá Čajka GAZ-14, ale GAZ-13 sa vyrábal súčasne s ňou ešte celé štyri roky. Ako ste sa mohli dočítať, ide skutočne o klenot medzi autami, preto nie je prekvapujúce, že po takom niečom zatúžil aj jeden Ukrajinec, ktorý si toto auto v prevedení ako ambulanciu zaobstaral a zrekonštruoval. Pozrite sa na výsledok jeho práce.   Zdroj: englishrussia.com, autobildcas.sk