Nahí muži ako rekvizity – nápad, ktorý sa nie každému páči

0

Takmer každá reklamná kampaň produktov pre mužov má rovnaký motív – atraktívny mladý muž s vyšportovaným telom, ktorý je centrom pozornosti, je obkolesený rovnako atraktívnymi, no takmer nahými ženami. Pozícia žien, ktorá je pre mnohé z nich ponižujúca. V snahe poraziť tento zaužívaný stereotyp o „macho mužovi“ a jeho submisívnej spoločníčke sa odevná spoločnosť Suistudio rozhodla pre netradičnú kampaň s vymenenými úlohami.

V kampani s názvom Not Dressing Men sa objavujú nahé mužské tela spolu s dominantným postavením žien v kostýmoch, ktoré táto spoločnosť vyrába. Po zverejnení kampane, kde sú nahé mužské telá vyobrazené skôr ako kusy nábytku alebo rekvizity sa objavili hlasy, ktoré tento postoj odsudzujú, no zároveň aj hlasy žien, ktorým sa konečne ušla dominantná pozícia.

Zdroj: boredpanda.com

Share.

O autorovi

Som človek, ktorý tento web založil, a ktorý verí, že vytrvalosťou a tvrdou prácou sa dajú (aj na Slovensku) dosiahnuť veľké veci...

Comments are closed.