Nápaditá reklamná kampaň od LEGO vedie detí k tomu, aby si „postavili“ svoju vlastnú budúcnosť

0

Čím ste chceli byť, keď ste boli malí – astronautom, hasičom, či letuškou? Tak presne o tom je aj nová reklamná kampaň spoločnosti LEGO, ktorá sa rozhodla využiť tieto detské sny.

Za kampaňou možno nájsť tvorivosť agentúry Ogilvy Bangkok, ktorá sa už podpísala pod nejednu úspešnú prácu. Hlavnou myšlienkou kampane je veta: „Postav si svoju budúcnosť.“ „Hlavným cieľom stavebnice LEGO je motivovať a viesť detí k rozvoju tvorivosti, systematického zdôvodňovania a formovania svojho vlastného potenciálu,“ vysvetľuje Nopadol Srikieatikajohn z Ogilvy Thajsko. „Kocky LEGO, ktoré dieťa stavia symbolizujú stavbu jeho vlastnej budúcnosti, jeho sna.“

Na plagátoch sa objavujú deti v rôznych profesiách. Každý obrázok vznikol 3D ilustráciou. Kampaň sa stala okamžitým hitom a stihla už získať aj troch strieborných a jedného bronzového leva na festivale v Cannes.

Zdroj: adweek.com

Share.

O autorovi

Som človek, ktorý tento web založil, a ktorý verí, že vytrvalosťou a tvrdou prácou sa dajú (aj na Slovensku) dosiahnuť veľké veci...

Komentuj