Naučte sa pomocou dvoch zápaliek a gumičky vyrobiť oheň

0

Svet je plný zaujímavých trikov, pomocou ktorých môžete svojich priateľov ohurovať.

Dnes vám ponúkame jeden úplne jednoduchý, ktorý môžete spokojne vyskúšať aj počas partičky kariet pri stole letnej terasy vášho obľúbeného podniku.

Potrebujete na to dve zápalky, tenkú gumičku a trošku cviku.

Návod v nasledujúcom videu.

Zdroj: youtube.com

Reklama:
loading...
Share.

O autorovi

Som človek, ktorý tento web založil, a ktorý verí, že vytrvalosťou a tvrdou prácou sa dajú (aj na Slovensku) dosiahnuť veľké veci...

Komentuj

Mohlo by ťa zaujímať

Chudnutie

Ako schudnúť? Otázka, ktorá trápi takmer každého z nás. Avšak, nestačí keď si každý deň budeme hovoriť „už zajtra začnem cvičiť“, treba niečo podniknúť.  Je to naše zdravie a naše telo, a práve preto my sme strojcom svojho šťastia. Pokiaľ chceme, tak to dokážeme. Nemusíme chodiť každý deň do posilňovne a vstávať skoro ráno, aby sme si mohli zabehnúť. Stačí stráviť pri cvičení pár minút denne, urobiť pár kľukov či drepov. Nesmieme zabudnúť, že chudnutie nie je len o cvičení. Darmo môžeme cvičiť polhodinku denne a potom ‘vyjesť celú chladničku‘. V takomto prípade nepomôžu ani rôzne tabletky na chudnutie. Preto by ste nemali by sme zabudnúť ani na stravu. Neznamená to, že od zajtra chudnem, a preto začnem jesť iba šaláty a ovocie. Nie! Znamená to, že to nebudem  zbytočne preháňať so sladkosťami či slaným. Veď presne ako sa hovorí, všetkého veľa škodí. Typickým znakom chudnutia u žien je robiť zásadné zmeny v stravovaní. Dobrým príkladom môže byť aj tzv. Dukanova diéta. Avšak tým, že prestaneme úplne jesť, poprípade zjeme obed a vynecháme raňajky a večeru, nič nedosiahneme. Je doporučené jesť radšej po menej, ale častejšie. Tiež by sme nemali vynechávať raňajky. Nie nadarmo sa hovorí, že je to základ dňa. A práve k najzdravším spôsobom tiež nepatrí večerať tesne pred spánkom. Jeden z najznámejších diétnych trikov hovorí, že po šiestej hodine večer by sa už nemalo jesť. Avšak tento trik nie je tak úplne pravdivý. Človek by mal nechať oddýchnuť svoje trávenie približne 8 hodín (pauza medzi večerou a raňajkami). Ak však chodíte spávať o polnoci a posledné jedlo by malo byť o šiestej večer, váš organizmus sa vám určite nepoďakuje. Zdržíte sa v práci a domov prídete po šiestej večer a rozhodnete sa, že už nebudete jesť? Nič horšie ste už ani nemohli urobiť. Samozrejme, netreba zabúdať ani na dodržovanie pitného režimu. Nechceme počas niektorého cvičenia predsa odpadnúť. Netreba to preháňať ani so sladenými vodami, najlepší výber je čistá voda. Ideálne je vypiť aspoň 2 litre vody denne. Zmenili ste svoj názor? Chudnúť či nechudnúť? Nemusíte chudnúť, aby ste vyzerali ako modelky. Stačí urobiť niečo pre svoj organizmus a on sa vám zato neskôr odmení. Zdroj: PR