Neretušovaný dôkaz, že žena je krásna v každom veku

0

To, čo majú všetky reklamy týkajúce sa prípravkov starostlivosti o pokožku spoločné je, že nie sú veľmi čestné v zobrazovaní skutočnej reality. Nórska farmaceutická spoločnosť sa rozhodla zahodiť všetky „skrášľujúce“  nástroje digitálnej doby a vytvorila reklamnú kampaň, ktorá sa pozerá na problém starnutia v novom svetle.

Videoklip A Lifetime in 60 Seconds je výsledkom spoločného projektu agentúry T/A PolVitus Apotek a prináša „nefiltrovaný“ pohľad na zmeny ľudskej pokožky v priebehu života. V 1-minútovom klipe sa objavia ženy od 0 do 100 rokov bez ohľadu na ich vzhľad, telesnú stavbu, či farbu pokožky. Všetky osoby boli chronologicky zoradené, aby tak priniesli pohľad na krásu ľudského tela s dôrazom na skutočnosť, že táto nespočíva len v telesnej kráse, ale predovšetkým v múdrosti a charaktere osoby.

Pozrite si spomínané video a presvedčte sa, že žena je krásna skutočne v každom veku.

Zdroj: vimeo.com

Foto: videoscreenshot

Share.

O autorovi

Comments are closed.