Po 24-tich rokoch zmenila Formula 1 svoje logo, no takéto reakcie nikto nepredpokladal

0

Veľmi často sa stáva, že ak sa nejaká spoločnosť rozhodne pristúpiť k zmene svojho vizuálu, alebo len samotného loga, často to potom so sebou prinesie aj negatívne reakcie. K niečomu podobnému došlo aj teraz v prípade dobre známeho loga Formula 1, ktoré sa zmenilo po dlhých 24 rokoch.

Nové, celočervené logo v štýle CNN predstavili v Abu Dhabi po odsúhlasení majiteľmi (spoločnosť Liberty Media). Logo vzniklo ako výsledok spolupráce Ellie Normanovej (marketingová riaditeľka) a reklamnej agentúry Wieden + Kennedy.

Aj keď v oficiálnych vyhláseniach sa objavujú informácie, že nové logo bolo prijate veľmi pozitívne, po krátkom prelistovaní komentárov a reakcií naň človek zistí, že to tak asi celkom nie je. Viacerí ho označili za amatérsky spracované a prirovnávajú ho k vodovodnému kohútiku s tečúcou vodou.

Ako to vidíte vy?

Pôvodnélogo

Nové logo

Zdroj: boredpanda.com

Foto:pixabay.com

Reklama:
loading...
Share.

O autorovi

Comments are closed.

Reklama: