Pozrite si vianočnú reklamu, ktorá dojala už takmer 30 miliónov ľudí

0

V tomto predvianočnom období sa rôzne spoločnosti predbiehajú v tom, kto pripraví úspešnejšiu vianočnú reklamnú kampaň. Každý rok je to tvrdý súboj o priazeň svojich zákazníkov, ktorý je neraz založený aj na boji o city.

Minuloročná vianočná reklama britského obchodného reťazca John Lewis je v tomto mimoriadne dobrá, pretože za jeden rok si ju pozrelo už takmer 30 miliónov ľudí.

Ak si odmyslíme komerčný záujem, s ktorým je v každá reklama nevyhnutne spätá, tak myšlienka tejto reklamy je naozaj pekná. Podľa oficiálneho vyjadrenia pre média, spomínaný obchodný reťazec sa v tomto prípade spojil s charitatívnou organizáciou Age UK, aby tak „poukázali na potrebu podporiť milióny starých ľudí, ktorí neraz prežijú aj celý mesiac v úplnej samote bez toho, aby mali možnosť sa s niekým porozprávať.“

Pevne verím, že toto nie je váš prípad.

Zdroj: youtube.com

Reklama:
728x90
loading...
Share.

O autorovi

Som človek, ktorý tento web založil, a ktorý verí, že vytrvalosťou a tvrdou prácou sa dajú (aj na Slovensku) dosiahnuť veľké veci...

Komentuj

Mohlo by ťa zaujímať

Podraz! Vedci vyrobili bublinkovú fóliu, ktorá nepraská

Nuž, tak toto je naozaj podraz. Spoločnosť vyrábajúca bublinkové fólie prišla pred nedávnom na trh s novinkou – fóliou, ktorá síce bublinky má, ale nepraskajú. Spoločnosť Sealed Air predáva svoju „zdokonalenú“ iBubble Wrap v nenafúknutom stave svojim zákazníkom, ktorí ju následne nafukujú podľa ich vlastných potrieb. Podľa informácií z časopisu The Wall Street Journal, jeden kamión tejto novej „sfúknutej“ verzie fólie dokáže obaliť toľko tovaru, koľko by za normálnych okolností obalila tradičná fólia s bublinkami v 47 kamiónoch. Hlavným dôvodom tejto inovácie bolo zníženie množstva odpadu ako aj negatívneho vplyvu na životné prostredie. Nová fólia nemá vzduch obsiahnutý samostatne v jednotlivých bublinkách, ale v celých radoch. Preto ak stlačíte bublinku na jednej strane, nepraskne, pretože vzduch sa v podstate len pretlačí do inej prepojenej bublinky. Našťastie, výrobca celkom nezastavil výrobu klasických fólií, takže všetci „závisláči - praskači“ majú ešte stále nádej na ukojenie svojej nutkavej potreby praskať tieto bublinky do nemoty a privádzať tak svojich kamarátov do šialenstva. Zdroj: huffingtonpost.com