Pozrite si vianočnú reklamu, ktorá dojala už takmer 30 miliónov ľudí

0

V tomto predvianočnom období sa rôzne spoločnosti predbiehajú v tom, kto pripraví úspešnejšiu vianočnú reklamnú kampaň. Každý rok je to tvrdý súboj o priazeň svojich zákazníkov, ktorý je neraz založený aj na boji o city.

Minuloročná vianočná reklama britského obchodného reťazca John Lewis je v tomto mimoriadne dobrá, pretože za jeden rok si ju pozrelo už takmer 30 miliónov ľudí.

Ak si odmyslíme komerčný záujem, s ktorým je v každá reklama nevyhnutne spätá, tak myšlienka tejto reklamy je naozaj pekná. Podľa oficiálneho vyjadrenia pre média, spomínaný obchodný reťazec sa v tomto prípade spojil s charitatívnou organizáciou Age UK, aby tak „poukázali na potrebu podporiť milióny starých ľudí, ktorí neraz prežijú aj celý mesiac v úplnej samote bez toho, aby mali možnosť sa s niekým porozprávať.“

Pevne verím, že toto nie je váš prípad.

Zdroj: youtube.com

Reklama:
loading...
Share.

O autorovi

Som človek, ktorý tento web založil, a ktorý verí, že vytrvalosťou a tvrdou prácou sa dajú (aj na Slovensku) dosiahnuť veľké veci...

Komentuj

Mohlo by ťa zaujímať

Amatérske video dvoch zaľúbencov prekoná najlepšie reklamy o cestovaní

Je na svete niečo lepšie ako byť mladý a pritom po uši zamilovaný? Samozrejme okrem toho, ak ste mladý, zamilovaný a navyše máte to šťastie cestovať po svete po boku milovanej osoby. Skutočný raj na zemi, čo poviete? Jay Alvarrez a Alexis Ren je dvojica zaľúbencov, ktorí sa rozhodli vydať na cestu okolo sveta, resp. navštíviť tie najpútavejšie miesta na zemi. Obaja sú dôkazom toho, že partner by vás nikdy nemal brzdiť v hľadaní životného šťastia a plnení svojich osobných snov. Aj keď je spomínaná kalifornská dvojica pomerne vyťažená, dá sa povedať, že obaja momentálne žijú svoje dokonalé životy. Vo svojom najnovšom videu s názvom Girl Of My Dreams Jay dokumentuje ich spoločné zážitky, ktoré zažívajú na dych vyrážajúcich destináciách po celom svete. Aj keď ide o video „filmového amatéra“, s použitím príjemnej hudby a jednoduchého strihu spomalených záberov nám ukazuje, ako môže vyzerať cesta snov dvoch dokonalých spoločníkov – cestovateľov. Na záver už len jedna moja úvaha... zaujímalo by ma, čím sa chcel Jay viac pochváliť – miestami, ktoré spolu navštívili, alebo dokonalým telom svojej partnerky... Zdroj: elitedaily.com