S touto „kolesolopatou“ odhrniete aj veľký závej akoby to bola kopa peria

0

Bohatá snehová nádielka nesúvisí len s ochromenou cestnou dopravou a šmykľavými chodníkmi, ale aj s inými problémami týkajúcich sa nášho zdravia. Každý rok na ambulanciách prvej pomoci ošetria množstvo ľudí s poraneniami chrbta, natiahnutými svalmi poprípade až s podozreniami na srdcové zlyhania. A to všetko z dôvodu nadmernej fyzickej záťaže vynaloženej pri odhadzovaní snehu.

Hlavnou príčinou býva podcenenie svojich vlastných síl, ktoré počas pár predchádzajúcich jesenných mesiacov logicky ochabli. Odporúčanie, aby sme sa vyhli takejto činnosti je síce dobré, ale ak nemá tento sneh kto odhádzať, potom už naozaj neostáva nič iné, len chytiť lopatu do rúk a začať hádzať. Respektíve je tu nové zaujímavé riešenie, ktoré túto prácu výrazne uľahčí. Snow Wolf (snežný vlk, alebo „kolesolopata“) podľa fyzikálnych prepočtov redukuje fyzickú záťaž až o 80% v porovnaní s prácou s tradičnou lopatou.

Pozrite sa ako tento zázrak za 180 dolárov funguje v praxi.

Zdroj: wovel.com

Reklama:
loading...
Share.

O autorovi

Som človek, ktorý tento web založil, a ktorý verí, že vytrvalosťou a tvrdou prácou sa dajú (aj na Slovensku) dosiahnuť veľké veci...

Komentuj

Mohlo by ťa zaujímať

Šesť dôvodov, prečo sú učitelia viac než len ľudia, ktorí vyučujú

Byť učiteľom nie je v dnešnej spoločnosti ľahké. Neustále zvyšujúce sa nároky na vzdelanie, nové vedné odbory a s nimi súvisiace množstvo informácií alebo stále sa posilňujúci vplyv rodičov v žiadnom prípade neprispievajú k tomu, aby sa toto povolanie chápalo tak ako pred pol storočím. Niektorí ľudia zvyknú hovoriť, že učiteľ si odučí svojich X hodín v škole a má voľno. Je to však pravda? Nie je pravdou skôr to, že učiteľ, tak ako aj ktorýkoľvek iný odborník, musí fungovať systémom 24/7? Dopĺňanie si vedomostí a naberanie nových zručností sa nedá jednoducho vypnúť s koncom zvončeka poslednej vyučovacej hodiny. Existuje veľa dôvodov, prečo sú učitelia viac než len „osoby za katedrou“, ktoré učia svojich žiakov. Tu je zopár z nich: Učitelia sú prirodzeným zdrojom pre vytváranie sietí a vzájomných príležitostí Ak chce byť učiteľ efektívny musí sa otvoriť svetu a to znamená byť online. V dobe, kedy je rozvoj školy do značnej miery založený aj na projektovej činnosti, sa musí učiteľ stať nielen osobou za katedrou, ale aj projektovým odborníkom pre spoločné partnerstvá s inými školami a pod. Využívanie sociálnych médií, v ktorých sú jeho žiaci azda aj 2-krát lepší k tomu bezpochyby patrí tiež. Vedieť, o čo sa zaujímajú jeho žiaci, z neho robí spájajúci prvok triedy a možno aj celej školy. Učitelia sú majstri vo využívaní času a tzv. multitaskingu Hovorí sa, že muž, na rozdiel od ženy, nedokáže robiť dve veci naraz. Stojím si za tým, že učiteľ, bez ohľadu na pohlavie, musí byť schopný robiť nie jednu, ani dve, ale hneď niekoľko vecí naraz. Byť na hodine odborníkom a vysvetľovať učivo, byť psychológom a zvládať disciplínu v triede správnym spôsobom, byť IT majstrom a ovládať modernu PC techniku, byť rodičom a riešiť žabomyšie osobné vojny žiakov, a tak by sa dalo menovať ďalej a ďalej. Jedno z pedagogických odporúčaní hovorí, že učiteľ by na hodine nemal sedieť na svojej stoličke, ale zároveň platí, že v jednom momente sedí na mnohých stoličkách, a to či chce alebo nie. [adrotate banner="7"] Učitelia pracujú rovnako ťažko ako ľudia v iných profesiách Je jasné, že učiteľ nemusí pred sebou tlačiť ťažké fúriky s maltou, stáť nekonečné hodiny pri páse výrobnej linky, ale určite to nie je ľahká práca. Na oko sa môže zdať, že sa rok čo rok opakuje to isté učivo, ale nikdy nekončiace zmeny a zásahy do vzdelávacích programov jednoducho neumožňujú spoliehať sa na učivo spred roka. Aj keď učitelia nemusia trénovať ako atléti, stále sa musia udržiavať v psychickej kondícii, čo je neraz oveľa náročnejšie ako trénovať svaly. Učitelia sú ochotní pomôcť, ale musia vedieť, že ich pomoc je potrebná Komunikácia je základom každého vzťahu či už partnerského alebo aj profesionálneho. Ináč to nie je ani s učiteľmi. Ak sa rodič alebo žiak snažia vyhýbať stretu s učiteľom, potom je pomoc ťažko ponúknuť. Na každý vzťah sú potrební minimálne dvaja a ak jedna strana zlyháva, potom aj tá druhá nech sa akokoľvek snaží, to má ťažké. Učitelia sú radi ak môžu byť aj mentormi Byť zdrojom kvalitných informácií je bez pochyby potrebná vec, ale učitelia sú tu aj na to, aby svojich žiakov viedli. Ani ten najväčší génius sveta nedosiahne svoj celý potenciál len tak sám od seba. Správne vedenie dokáže urobiť zázraky. A pre učiteľa neexistuje väčšia odmena ako keď vidí úspech svojho žiaka, keď môže sledovať ako sa jeho pomocou z niekedy neokrôchaného žiačika stáva osoba, ktorá svojim intelektom a vedomosťami žiari na nebi plnom iných hviezd. Učitelia sa snažia primäť žiakov k hľadaniu nových možnosti pre svoj rozvoj Každý žiak má iné záujmy, chce dosiahnuť iné ciele a uspieť v inej oblasti. Tak ako rodič, aj učiteľ je tu na to, aby žiaka viedol nielen v rámci povinného učiva, ale aby mu ukázal ďalšie možnosti, po ktorých sa jeho túžba po vzdelaní a vzrušenie z objavovania nových vecí ešte znásobí. Spoločne tak vytvoria tandem, ktorý môže dosiahnuť veľké veci.