Spoločnosť Adidas ignorovala reklamu z rúk študenta a teraz vďaka jej úspechu to zrejme ľutuje

0

Až neuveriteľne dojemný reklamný spot na značku Adidas, ktorý vytvoril 26-ročný študent filmovej tvorby Eugen Merher, sa možno stane aj hitom celého roka 2017.

Niečo viac ako 1,5-minútový klip sa točí okolo bývalého nemeckého maratónskeho bežca. Svoj život doslova dožíva v nie celkom útulnom starobinci až do dňa, kedy náhodou objaví svoje staré bežecké topánky (značky Adidas). To je pre neho impulzom, aby si zaspomínal na svoju bežeckú slávu a išiel si ich znova vyskúšať na trať. Zamestnanci starobinca mu jeho žiadosti o „slobodu“ neustále zamietajú. Ale záver reklamy vás prinúti vyskočiť a kričať, alebo plakať, poprípade aj oboje naraz.

Najzaujímavejšie na tom je skutočnosť, že Eugen svoju reklamu poslal aj priamo do spoločnosti Adidas, ktorá však na ňu vôbec nereagovala. A teraz to môžno ľutujú, pretože reklama sa na internete teší veľkej obľube.

Zdroj: boredpanda.com

Reklama:
loading...
Share.

O autorovi

Som človek, ktorý tento web založil, a ktorý verí, že vytrvalosťou a tvrdou prácou sa dajú (aj na Slovensku) dosiahnuť veľké veci...

Komentuj

Mohlo by ťa zaujímať

Najnovšia verzia dáždnika na telefonovanie v daždi má meno „Phone-Brella“

Určite ste zažili situáciu, keď ste sa v prudkom daždi museli presúvať mestom, obvešaný taškami a v tom vám zazvonil telefón. Voľba či zmoknúť a pokúsiť sa odpovedať na prichádzajúci hovor  alebo ostať bezpečne schovaný pod dáždnikom častokrát skončila pri tej prvej voľbe, pretože čo, ak by to bolo niečo dôležité. Preto som si takmer istý, že aj vy oceníte tento nový „vynález“ s názvom „Phone-Brella“.  Ide o jedinečný dáždnik pochádzajúci z kórejskej firmy kt Design, ktorá je ináč aj sesterskou firmou telekomunikačnej spoločnosti. Špeciálne navrhnutý dáždnik pre používateľov mobilných telefónov má rúčku navrhnutú podľa písmena C vďaka čomu si ju môžete veľmi jednoducho podoprieť o zápästie a dáždnik vám už viac nespadne. Dáždnik dokonca získal cenu Red Dot Design Award za svoju inovatívnosť. V ponuke je v piatich farebných vyhotoveniach a nižšie vo videu sa o ňom dozviete možno aj niečo viac. Zdroj: hypebeast.com