Tínedžerka, ktorá bola kedysi obeťou šikany, našla skvelý spôsob ako pomôcť iným študentom

0

Potom čo počas siedmich rokov sedávala Natalie Hampton na obede vždy sama, sa 16-ročná školáčka z Kalifornie rozhodla vytvoriť aplikáciu, ktorá pomáha osamelým študentom nájsť si „obedových kamarátov“.

Aplikácia s príznačným názvom­- sadni si ku mne/k nám,  sa naplno rozbehla už  9. septembra. Snaží sa najmä pomôcť iným študentom, aby neboli verejne odmietnutí a nadviazali nové priateľstvá. V aplikácii sa nachádzajú aj tzv. vyslanci, ktorí posielajú signály cez aplikáciu ostatným užívateľom hľadajúcich si kamarátov.

Tento spôsob komunikácie je rýchly a pohodlný najmä kvôli tomu, že sa nachádza v mobilnej forme. Napriek tomu, že táto aplikácia funguje len niekoľko dní, medzi študentmi sa dostala do popredia veľmi rýchlo a už teraz ju používa každý 5. tínedžer.

Natalie Hampton dúfa, že jej aplikácia bude spájať ľudí dokopy a myslí si, že je to dobrý začiatok pre zrovnoprávnenie všetkých detí!

                                                                                                  Natalie Hampton

                                                                                 Zdroj: boredpanda.com

Reklama:
loading...
Share.

O autorovi

Komentuj

Mohlo by ťa zaujímať

Vianočná reklama nemeckej siete supermarketov hrá nechutne na city ľudí

Za ostatné roky sa už akosi stalo pravidlom, že krása Vianoc a to pravé posolstvo, ktoré so sebou prinášajú, sa čím ďalej, tým viac zneužíva na reklamu. Niekedy to vyzerá tak, že sa svetové značky doslova predbiehajú v tom, kto viac zahrá na city svojich zákazníkov. Najnovšie to možno povedať o jednom nemeckom supermarkete (Edeka), ktorý hrá na city ľudí veľmi dojemnou reklamou o tom, že ľudia majú stráviť čas Vianoc v kruhu rodiny a priateľov. Hlavnou postavou príbehu je starý otec, na ktorého akoby zabudla celá jeho rodina. Všetci majú iný program a s ním pri svojom štedrovečernom stole nepočítajú. Nebol by to však prešibaný starček, ak by ich všetkých nedobehol. Nafinguje svoj vlastný pohreb a celá rodina sa tak musí prispôsobiť tejto novej situácií. Nakoniec sa ukáže, že starý otec je v plnom zdraví a jediné po čom túžil bolo nebyť na Vianoce sám. Do akej miery a či vôbec sa dá táto reklama považovať za etickú, necháme na individuálne posúdenie. Zdroj: youtube.com