V čom spočívajú výhody mobilného marketingu

0

Nie len v podnikaní, ale aj bežnom živote je reklama našou neoddeliteľnou súčasťou. Aj keby sme sa jej viac menej snažili vyhnúť, nie je to jednoducho celkom možné. Pokiaľ je to v únosnej norme a zároveň to aj pomáha, nevidíme v tom žiadny problém.

Ak je vaša marketingová stratégia podniku detailne, kvalitne a efektívne premyslená, pomôže vám dosahovať vaše podnikateľské ciele kontinuálne a progresívne. A naopak, pokiaľ tejto časti nevenujete dostatok pozornosti, stratíte sa v priestore stereotypu a bežného priemeru, čo by ste asi docieliť nechceli.

Mobilný marketing  je na vzostupe

Samozrejme, že trhu akéhokoľvek druhu dominuje reklama cez tradičné médiá, ktorými sú televízia tlač, rozhlas a iné. No podľa prieskumov sa viac ako 47 % marketingového rozpočtu jednotlivých firiem rozdeľuje medzi nováčikov internetu, ktorými sú samozrejme webové stránky, e-mail a mobilný marketing. Takto sa potom aj s pomocou Dual SIM mobilov dostane všetko dôležité a potrebné ku každému zákazníkovi, o ktorého má vaša spoločnosť zrejme záujem.

Výhodou je obrovský dosah

Najdôležitejším rozdielom medzi klasickou reklamou a tou internetovou (mobilnou) je samozrejme dosah. Jediná web stránka ho má v podstate celosvetový, zatiaľ čo tlačená forma je oveľa viac lokálnejšia. Časopisy, letáky či bannery sa ani zďaleka nedostanú k toľkým potenciálnym zákazníkom, a to aj napriek dokonale vyriešenej logistickej stránke.

Jednoduchšie zacielenie

Zacielenie marketingu je vo svojej podstate rovnaké pri oboch typoch, dosahuje sa však inými formami. To znamená, že napríklad pri tlači plagátov a klasických letákov sa môžete spoľahnúť len na dosah v jednom regióne, kde konkrétne skupiny záujemcov sú.

Spoločnosti, ktoré využívajú sms marketing zas vedia zacieliť svojich zákazníkov digitálne na základe prieskumov a štatistík cez rôzne sociálne siete, vyhľadávače a mobilné technológie. Nedá sa ale celkom uprieť význam ani tým klasickým formám marketingu, no tie modernejšie majú oveľa väčší potenciál v tom, aby vám ako úspešnej firme vedeli zaistiť správnu reklamu vhodným spôsobom a so zameraným na čo najviac ľudí.

Zdroj: PR

Share.

O autorovi

Komentuj