Verili by ste, že už aj reklama na fazuľu môže byť označená za „nebezpečnú“?

0

Ak si odmyslíme zopár tých „prdov“, ktoré nám môže fazuľa privodiť, čím iným môže byť pre človeka nebezpečná. Tí, ktorí žijú vo Veľkej Británii, to vedia presne. Britský úrad pre dohľad nad reklamami (Advertising Standards Authority) zakázal reklamu na fazuľu v paradajkovej omáčke značky Heinz Beanz, pretože by mohla u deti vyvolať škodlivé napodobňovanie a opičenie sa po tom, čo v reklame vidia.

V reklame vystupujú ľudia, ktorí spievajú a „hrajú“ na prázdnych plechovkách od tejto fazule. Spomínaný úrad sa obáva, že ak by to deti napodobňovali, mohli by sa porezať.

Výrobca tejto fazule sa proti rozhodnutiu samozrejme odvolal s tvrdením, že doposiaľ nebolo ani len počuť o nejakom náznaku podobnej nehody.

Reklama je ešte stále dostupná na internete, kde si ju už stihlo pozrieť takmer 2 milióny ľudí. Uvidíme však dokedy tam ostane.

Zdroj: adage.com

Reklama:
728x90
loading...
Share.

O autorovi

Som človek, ktorý tento web založil, a ktorý verí, že vytrvalosťou a tvrdou prácou sa dajú (aj na Slovensku) dosiahnuť veľké veci...

Komentuj

Mohlo by ťa zaujímať

Parfum alebo objektív?

Nie je žiadnym tajomstvom, že dievčatá v Číne sú posadnuté fotografovaním selfies, no v poslednej dobe tam vypukol trend fotiť sa s puzdrom na svojich telefónoch, ktorý pripomína Chanel parfum. Avšak, Sony túto príležitosť využil tým, že vydá nový Cyber​​-shot fotoaparát, ktorý nielenže vyzerá ako flakón parfumu, ale jeho veľký objektív - obalený zlatým akcentom, môže byť tiež prevrátený naopak, aby vyhovoval potrebám majiteľa. Aj keď sa zdá, že spoločnosť Sony vytvorila toto bizarné zariadenie pre niekoľko čínskych žien a možno tiež modeliek, ktovie, či sa to nezapáči aj našim slovenským dievčatám. http://cdn2.vox-cdn.com/thumbor/YU5o0f-VdYA-KMqbDGdtWYzDKN8=/575x0/filters:no_upscale()/cdn2.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/663946/sony_perfume.0.jpg