Verili by ste, že už aj reklama na fazuľu môže byť označená za „nebezpečnú“?

0

Ak si odmyslíme zopár tých „prdov“, ktoré nám môže fazuľa privodiť, čím iným môže byť pre človeka nebezpečná. Tí, ktorí žijú vo Veľkej Británii, to vedia presne. Britský úrad pre dohľad nad reklamami (Advertising Standards Authority) zakázal reklamu na fazuľu v paradajkovej omáčke značky Heinz Beanz, pretože by mohla u deti vyvolať škodlivé napodobňovanie a opičenie sa po tom, čo v reklame vidia.

V reklame vystupujú ľudia, ktorí spievajú a „hrajú“ na prázdnych plechovkách od tejto fazule. Spomínaný úrad sa obáva, že ak by to deti napodobňovali, mohli by sa porezať.

Výrobca tejto fazule sa proti rozhodnutiu samozrejme odvolal s tvrdením, že doposiaľ nebolo ani len počuť o nejakom náznaku podobnej nehody.

Reklama je ešte stále dostupná na internete, kde si ju už stihlo pozrieť takmer 2 milióny ľudí. Uvidíme však dokedy tam ostane.

Zdroj: adage.com

Reklama:
loading...
Share.

O autorovi

Som človek, ktorý tento web založil, a ktorý verí, že vytrvalosťou a tvrdou prácou sa dajú (aj na Slovensku) dosiahnuť veľké veci...

Komentuj

Mohlo by ťa zaujímať

Značka Burberry minula na výrobu vianočnej reklamy neuveriteľných 10 miliónov libier

Aj keď do Vianoc máme ešte necelé dva mesiace, šialenstvo okolo reklám, zliav a nákupov sa už pomaly roztáča. Ako prvá lastovička z tohto hniezda vyletela reklama módnej značky Burberry, ktorá sa pre tento rok rozhodla natočiť krátky hraný film, ktorým sa snaží vzdať poctu svojmu zakladateľovi – mužovi menom Thomas Burberry. Na tom by možno nebolo nič zvláštne, ak by sme opomenuli fakt, že za jeho výrobu vycalovali neuveriteľných 10 miliónov libier. Aj vy sa pýtate ako je to vôbec možné?  Niečo viac ako 3 minúty videa a toľko peňazí? Nuž, keď si ho pozriete celé, pochopíte, kde tie peniaze išli. Oscarový režisér Asif Kapadia presne vedel ako ich minúť. A kto bude ďalší? Žeby John Lewis? Zdroj: vouge.co.uk