Aké sú možnosti pri digitálnej reklame?

0
208
Digitálna reklama

Digitálny marketing je slovné spojenie, ktoré zahŕňa množstvo zložiek. Reklama na internete totižto nemusí byť len Google, či Facebook a Instagram. Reklamu totižto môžete mať napríklad aj v populárnej navigácii Waze.

Istota menom Google

Jednou z výhod digitálneho marketingu je možnosť detailnej analýzy na základe zozbieraných dát. Podľa týchto dát sa následne dá prispôsobovať ďalší postup v reklamnej kampani. Také exaktné dáta ako pri formách digitálneho marketingu zrejme nezískate nikde inde.

Podôb digitálneho marketingu je však mnoho. Veď už len samotný Google má niekoľko foriem reklamy. A keďže pri vyhľadávaní v tomto najväčšom internetovom vyhľadávači len málo ľudí zablúdilo na druhú stranu výsledkov vyhľadávania, pre každú firmu je dôležité, aby boli odkazy na ňu na prvej strane. Alebo najlepšie úplne hore.

Okrem toho však Google ponúka aj banerovú reklamu a možnosť shopping kampaní, keď sa ľuďom hľadajúcim nejaký produkt z vášho sortimentu zobrazí rovno vaša ponuka.

Kde nájdete mladých? No predsa na Instagrame a YouTube

To však nie sú ani zďaleka všetky reklamné služby, ktoré agentúry pôsobiace v oblasti digitálneho marketingu ponúkajú. Netreba zabúdať na obrovskú silu sociálnych sietí, ktorá sa dá využiť aj na efektívnu reklamu a nie len efektívne informovanie vašich priateľov o vašej dovolenkovej destinácii.

Facebook a v poslednej dobe možno ešte populárnejší Instagram skrývajú množstvo potenciálnych zákazníkov, na ktorých sa dá presne cieliť vaša kampaň. Obzvlášť Instragram je ideálny pre obrazovo perfektnú reklamu, ktorá dokáže osloviť hlavne mladšie publikum.

Keď už sme pri obrazoch a celkovo vizuálnej reklame, video prezentácia vašej značky už nemusí byť len nekonečná reklama v televízii tesne pred koncom napínavého filmu. Okrem toho ak potrebujete cieliť reklamu hlavne na mladších, tí už dávno prešli z klasickej televízie na streamovacie služby, ktoré sú bez reklamy. Preto vašu video prezentáciu presuňte na YouTube, kde mladých určite nájde.

A ani to nie je všetko. Rôzne cenové porovnávače, spomínaná navigácia Waze a aj iné formy reklamy nájdete v digitálnom svete. Možností je veľmi veľa, stačí si len zvoliť správnu stratégiu.

Zdroj obrázka:
bluedog studio / Shutterstock.com