Dočkáme sa svetu bez billboardov?

0
291
Reklama online
Reklama online

Sila reklamných kampaní sa už dávno neurčuje podľa počtu billboardov a reklám v televízii. Kľúčové sú iné parametre ako napríklad to, koľko potenciálnych zákazníkov dokážete osloviť, alebo či zasiahnete práve želanú cieľovú skupinu. Doba sa mení a ak rozbiehate biznis a túžite sa ukázať potenciálnym zákazníkom, mali by ste sa týmto zmenám prispôsobiť. A zamerať sa na on-line reklamy na internete.

Naozaj svet bez billboardov?

Dovolíme si povedať, že ak máte dobrý nápad, dobrý produkt či službu, a túžbu presadiť sa na konkrétnom trhu, nepotrebujete na to klasické billboardy. A je jedno, či je vaším trhom mesto, kraj alebo celá krajina. Všetky tieto regióny totiž zasiahne internetová reklama, pri ktorej sa môžete do sýtosti „vyhrať“ a zvoliť rôzne formy komunikácie s potenciálnymi zákazníkmi.

Poznáte svojho zákazníka?

Môžete mať najlepší produkt na svete, no ak ho budete dávať do pozornosti nesprávnej skupine zákazníkov, neuspejete. V tomto prípade je stávkou na istotu reklama na cenových porovnávačoch, ktoré sú dobre známe pri nákupoch elektroniky či nábytku. Na cenových porovnávačoch viete svojou inzerciou s takmer stopercentnou istotou zasiahnuť presne tú cieľovú skupinu, na ktorú mierite. Pri on-line inzercii skrátka musíte poznať svojho zákazníka, čo síce vyžaduje energiu a úsilie, no v ďalšom priebehu fungovania firmy vám to veľmi pomôže.

Kto nie je na Google, nie je

Dnes už majú svoje stránky na Google s otváracími hodinami, adresou a kontaktom dokonca aj maličké stánky s občerstvením. Ak rozbiehate biznis, tak práca s Google by mala byť na úplnom vrchu priorít. Samozrejme, veľmi účinným nástrojom marketingu je aj Google reklama, pri ktorej viete pri správnom nastavení parametrov tiež vhodne zacieliť potenciálnu cieľovú skupinu svojich zákazníkov. Dá sa konštatovať, že reklamy na Google a cenových porovnávačoch sú v prípade internetových kampaní účinnou a overenou stávkou na úspech.

Zdroj obrázku:
oatawa / Shutterstock.com